FITO MIRNA Mézgás éger rügy csepp

A Mézgás-, vagy Vízparti Éger rügy csepp hatásait hosszú évtizedek megfigyelése bizonyítja.
Hatásmódja: a vér folyósabbá tételével szinte minden szövet, de leginkább az agy vérátáramlását
javítja.

Az agyi működéseket segítve javítja a memóriát, a koncentráló képességet, még idős korban is.
Csökkenti az agyi erek meszesedése következtében kialakuló bizonytalanság érzését, a szédülést.
Az idegrendszer fokozott terhelése (vizsgák, stressz hatások, túlmunka) esetén jelentős segítséget
adhat.
A fejfájások akár a migrén kezelésében is látványos javulást lehet vele elérni.
A visszerek kezelésének kiegészítésére is sokszor és eredményesen alkalmazzák: az erek
gyulladásának, trombózisának megelőzésére.

A szervezet minden szövete friss vérhez jutva regenerálódik. Így más szervek keringéséből fakadó
zavarok esetén is hatékony segítséget kínál:
Segíthet a szív vérkeringésének a javításában, szövetének a regenerálásában is.
A keringés javításának köszönhetően gyakorta segít a légutak, a gyomor, vagy akár egyéb szövetek
gyulladásának mérséklésében is. Jótékony hatását figyelték meg a fogínygyulladásban és az afta
megléte esetén.
Ugyanígy segíthet a reumás panaszok csökkentésében is.
Különleges hatásterülete az étel-, a tartósítószer allergiák tüneteinek a mérséklése, valamint az
allergiás asztma által okozott panaszok mérséklése.

A Mézgás Éger rügy csepp jó ízű készítmény.
Adagolása megegyezik a rügy cseppek általános adagolási ajánlásával, lásd alant.
Mellékhatás az adagolási javaslatot betartva nem ismert.
Laktóz-, glutén- és állati fehérjementes készítmény.
Alkohol tartalma legfeljebb 20%.

dr. Jakab Tibor

fitomirna_rügycsepp_K8A9187